Het project! - Reisverslag uit Kakamega, Kenia van Judith Brouwer - WaarBenJij.nu Het project! - Reisverslag uit Kakamega, Kenia van Judith Brouwer - WaarBenJij.nu

Het project!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

28 Februari 2015 | Kenia, Kakamega

Sinds dinsdag zit ik nu dan bij mijn uiteindelijke project in Virhembe market, vlakbij Kakamega. Woensdag was mijn eerste werkdag en ik mocht direct helpen bij een bevalling. Een van de engste, maar ook meest bijzondere ervaring ooit om een klein wondertje geboren te zien worden. Verder is het werk hier nogal saai, er zijn nauwelijks patiënten, dus ik heb niet zoveel te doen. Ik help een beetje in de keuken met koken en de afwas: niet echt een uitdaging dus..

Als het regenseizoen begint zou het drukker worden in verband met malaria, dus ik hoop dat het dan wat interessanter wordt. Tot nu toe zeggen ze elke dag dat het morgen drukker wordt, maar daar ben ik inmiddels een beetje sceptisch over...

Vandaag ben ik weer naar Kisumu geweest om daar iemand van het werkkamp weer te ontmoeten, dus dat was wel heel gezellig weer om een beetje bij te kunnen praten en fijn om een bekend gezicht te zien.

  • 01 Maart 2015 - 12:38

    Carolien :

    Dag dame van ons,
    Je maakt wel heel tegengestelde dingen mee. Een kip slachten of helpen bij een bevalling dat is nogal een verschil. Heb met het assisteren vaneen kip slachten wel ervaring met bevallingen niet. Ik bedoel: assisteren bij bevallingen.....
    Jammer dat er zo weinig werk te doen is. Hopelijk gaat dat nog komen.
    Fijn dat je contact hebt met andere vrijwilligers. En voor de contacten in kakamega zou ik zeggen: poets je swahili een beetje op, zodat het iets makkelijker communiceert met je gastgezin :)
    Liefs mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Kakamega

Kenia

Vrijwilligerswerk in een ziekenhuis

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2015

Afscheid

15 Maart 2015

Virhembe 2.0

08 Maart 2015

Virhembe

04 Maart 2015

Special edition

28 Februari 2015

Het project!
Judith

Actief sinds 30 Jan. 2015
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 5968

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 02 April 2015

Kenia

Landen bezocht: